ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

تفسیر ترک - آهنگ کافی نیست از آلبوم بزرگ

 

تفسیر ترک کافی نیست تفسیر آلبوم بزرگ تفسیر رپ تفسیر زد بازی معنی اشعار  زد بازی تفسیر زد بازی دانلود آهنگ کافی نیست دانلود آلبوم بزرگ

سلام اینم نهمین تفسیر  از  آلبوم بزرگ اون هم ترک کافی نیست !

این ترک عالیه و با تفسیر عالی تر

میریم سر اصل مطلب !

دم صبح باد سرد تن و پوستو کرد سفید

ته شب ابر و برف روی مهتابو کشید

  

تا که نور از راه رسید

رنگ برگارو کشید

گفتم باد سرد بیا هروقت نوبتم رسید

 اینجا آرش میگه:

هر کس و نا کس هر کاری که خواست با ما کرد(باد سرد ، ابر ، برف)

و بعد نور رو به یک یاور و منبع و نماد قدرت تشبیه میکنه

و میگه نور اومد و به ما قدرت بخشید

و حالا که قدرتمند شدیم به دشمنمون میگیم میخوایم باهاش روبرو بشیم

اینم بگم منظورش از نور  قدرتش و طرفداراشن (یعنی ما J)

 

***************مهراد***************

منفی زیاده دورم ریخته

بدبینن اینا چه بی ریخته

چقد زشت شدی بس که تسلیمی

رفتی بیرون انگاری ترخیص شدی

مهراد تا اینجا از این آدمایی میگه که میخوان سطح مهرادو بیارن پایین

ترس دور میشه انگار چشم گذاشتم

سنگ بود جلوم روش ریلو ساختم

بیشتر همیشه این ذهنو داشتم

یک بودم جلوش صدتا صفرو کاشتم

مهراد (تو این 4 خط بالا) میگه هر مشکلی که جلو راهم اومد من مشکلو بر طرف کردم و راهمو هموار کردم

چون کافی نیست ، چون کافی نیست

من بینهایتو میخوام سر رام نیا الان

***************سامان***************

سطحی نیستم دوست دارم غرق شم

دوست ندارم از یه چیزی همینطور بگذرم و رد شم و دوست دارم برم تو عمق قضیه

تند برم بدون پیش روز کنم رد شم

سریع روزا بگذرونم و رد شم و پیشرفت کنم

بهتر که میشم پیروز شدم

پیروزی ماله وقتیه که آدم پیشرفت کنه

با یکی کل دارم دیروزه خودم

دیروز بهترین بودم حتی میخوام از دیروزم هم بهتر باشم

یا نمیرم سراغ کار یا تا دسته

اینجا معادل  همون (سطحی نیستم دوست دارم غرق شم)هس میگه یه کاریو ازش سطحی نمیگذرم

کوهو میرم بالا بعد تپه

پله های ترقی رو دونه دونه بالا میرم بدون اینکه پله ای رو بخوام پایین بیام

روز و شب شبو روز کل هفته

کل ماه کل سال حمله حمله

همیشه در حال تلاشم

اونی که بروئه خوده موتوره

یسری اگزوزن کارشون غرغره

ترس ترمزه اونی برده که برا چیزی که میخواد تا ته گازو پُر کنه

اینجا چن چیزو به به ماشین تشبیه میکنه میگه عامل اصلی پیشرفت تلاشه(اونی که بروئه خوده موتوره)

بقیه چیزا که مارو کند کنه بهانه های ماس(یسری اگزوزن کارشون غرغره)

و ترس از انجام کار باعث توقف ما میشه وما باید نهایت تلاشمونو بزاریم با موفقیت(ترس ترمزه اونی برده که برا چیزی که میخواد تا ته گازو پُر کنه)

***************مهراد***************

فکر مغشوشه ارزون نفروشه

مغشوش یه معنی مختل میده یه معنی ارزشمند اینجا معنی ارزشمند رو میده.مهراد میگه فکر تو ارزشمنده و افکار خوبتو هر جایی بیان نکن

برام الماس زندگی هر روزش

روز هابرام ارزش الماس رو دارن

کوش چرا رفت چی شد کجاست دیگه

جاش فکر آینده پتانسیل

اینجا به کارای ما اشاره میکنه و میگه به جای اینکه به گذشته فکر کنیم و غصه بخوریم (کوش چرا رفت چی شد کجاست دیگه) و یا غصه آیندرو بخوریم که چیکار کنیم چی کار نکنیم فقط تلاش +مثبت+ کنیم خودش حل میشه!

راضی نه ایندفعه جدی تره بازی نه

به کم راضی نباشیم

اشتیاق و احتیاط از هم جداست

اینجام لازم به معنی کردن نیست

دانش کافی نیست عمل کجاست

درس خوندن و مدرک گرفــتــن کافی نیست تلاش (عمل) کجاست

 

دم صبح باد سرد تن و پوست و کرد سفید

بی روح بدنم=بی دفاع،بی تلاش

ته شب ابر و برف روی مهتابو کشید

تا که نور از راه رسید

انگار خورشید حرفامو شنید =استجابت دعا

***************سامان***************

تو راه انقدر خوش میگذره که میرسم باحال نی

تلاش برام جذاب و شیرینه که نمیخوام ازش دست بکشم

استراحت تو لیست کارام نی

وقتمو تلف نمیکنم

نقطه ی شروع یه روزی بوده مقصدم

یه روزی خواستم به یه جایی برسم و رسیدم اما دیدم (کافی نیست !)و دوباره از همونجا شروع کردم

وای نمیستم فعلاً پُره مخزنم

صاف گردنم سر بالا رو به جلو مستقیم جهت

تا زندم راضی نمیشم هیچوقت درخواستم یک کلمست بیشتر

عزمم جزمه و تا جایی که توان دارم میرم

 

چون کافی نیست ، چون کافی نیست

بینهایتو میخوام سر رام نیا الان

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 16:22

دوست عزیز ضمن تشکر بابت پستایی که گذاشتی باید بهت بگم که تو توی این آلبوم یه نکته ی مهم رو فراموش کردی. مخاطب اکثر ترکای این آلبوم نه خود مهراد نه سامان. این آلبوم (به جز چند ترک مثل گل آقا و بریزم بهم) درمورد یه آدم هدفمند که دنبال رسیدن به هدفشه. از ترک اول تا آخر خط داستانی این آلبوم همینه. مخصوصا آهنگای آخر مثل وایسا، پاشو و خورشید بیشتر اینو نشون می ده. این آلبوم روی زندگی هر آدم هدفمنی میشینه!کسی که می خواد قهرمان ورزشی بشه کنکور بده یا هر چیزه دیگه ;)

دقیقا همینه

mehrad سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 01:03

khoobe zakhar eyval

مرسی اســـــــــــــــتاد

arash dara سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 01:01

Ali bood engar pa text nevisimoon boodiaz sitet khosham oomad

مرسی آقا آرش

amir سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 00:58

عالی

sali شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:07

کوش منظورش علفِ ک اگ دقت کنی سرفه هم میزنه

شما به ابیات قبل و بعد آهنگ توجه کن

Reyhaneh جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 13:52

Foqolade bood
Aliiiii:)
MerC va khaste nabashid

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد